SVAR PÅ FRÅGESTUND!

Postat av:
är du singel?
är du oskuld?
vad kollar du hos killar?
Vart bor du?
hur gammal är du?
Svar : Ja jag är singel, nej det är jag inte, det beror på mest personligheten, Stockholm och jag är 16år.
__________________________________________________________________________________________
Postat av:
gillar du att suga av killar?
gillar du analsex?

Svar : Nej och nej.

________________________________________________________________________________

Postat av: XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!
Vad är det som gör att du fastnar för en blogg? :) puss
Svar: Jag vet inte riktig mest bilder :P.
____________________________________________________________________________________________
Postat av: Gonzalo
Du älskar fortfarande Krille eller hur? 

Besos 
Gonza!
Svar: Nej det gör jag verkligen inte det är gamla tider så det var dags å glömma allt det bra å det dåliga.

_________________________________________________________________________________

publicado por Postat av: PENELINDO
SALDREMOS CUANDO LLEGES? 1313


Svar/Respuesta :

Si todo lo que usted quiere salimos :). /Ja,vi går ut hur mycker du vill :).

_________________________________________________________________________________

Postat av: den du minst anar hihihihihhohohohahaha
Hejsan ! ville bara fråga varför du inte gillar ching chong's? och varför så kåt hela tiden? (A) <3
Svar: Hahahaha!!!! Ja har inte något emot Ching chong's hahahahahaha , vilken kåt hela tiden! hahahaha <3

_________________________________________________________________________________
Postat av: Cassandra Bergeling ♥
tack så jättemycket! :)
vad tycker du gör en blogg värd att läsa? :) kram.
Svar: Det beror på jag brukar inte läsa jag brukar mest kolla på bilder hahaha :).

_________________________________________________________________________________

Postat av: hanna ♡
tack! :D
Svar: :)

__________________________________________________________________________________

Postat av: Gabbe
framtida karriär =)?
Svar: Målare, jag tycker att det är grymt roligt att måla, Jag går på bygg i skolan fast målare bara jag gillar inte bygga eller sånt bara måla :).

__________________________________________________________________________________

Postat av: Tina
Hej! Tycker du jag passar i rött hår? Det finns bilder på min blogg (:
Svar: Jag vet inte riktig har aldrig precis träffat dej jag har själv "rött" hår eller när jag e vid Solen då ser den röd :) jag älskar rödhår men det beror oxå på personen:)

___________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Gonzalo

Va heter killen du har varit kär 4 år i?

2011-10-18 @ 19:39:29
Postat av: Anonym

har du haft analsex?

har du sugit av nån?

2011-10-18 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0