SVAR PÅ FRÅGESTUND!

___________________________________________________________________________________
Postat av Husse:
Hur gammal va du när du förlora din oskuld? och vilken position var det?
hur många ggr har du haft sex?

har du sugit av ngn kille förut?

vilken position tycker du är skönast?

 

Svar: Jag var 14, vet inte, vet inte,Nej och vet inte.

___________________________________________________________________________________

Postat av DeadNight


röker du? XD!

 

Svar: Ja ibland.

 

___________________________________________________________________________________


Postat av


Hur är du som person?

 

Svar: Vet inte det är inte något jag tänker på.

 

___________________________________________________________________________________


Postat av Isak Javo


Husse omg du kan chilla lite med frågarna...

Hmm vad vad var ditt första intryck av mig?

 

Svar: Skit söt snäll kille :)
___________________________________________________________________________________
Postat av Felicia
Vad är det pinsamaste du någonsin gjort?
Svar: Mhmm, Jag vet inte riktig.
___________________________________________________________________________________
Postat av Emmas!

vilka bloggar följer du? kram
Svar: Ingen
___________________________________________________________________________________
Postat av LinnRandomSmurf :D

1, hur mycket väger du?
2, har du haft sex med någon i klass? (när du gick i gillbo)isf med vem?
3,hur länge har du rökt=?
svar: Jag vet inte, Nej och jag vet inte.
___________________________________________________________________________________
Postat av Dr. L.A.R
jag har hört att du ska ändra på dig? varför? och varför är du lite mongi ibland? puss.
Svar: Hahahaha jag ändrar inte på mej och ja när jag är med dig Leslie så brukar det vara att vi två är mongis puss.
___________________________________________________________________________________
Postat av världens bästa Leslie

hei ! vad tycker du om killar med går på brösten? och vad tycker du om mig? :D
Svar: Nej jag gillar inte gör du? och ja tycker om dig och du vet att det är sant! hahaha :P <3
___________________________________________________________________________________
Postat av okänd.
är det sant att du gillar A i vår skola? du vet vem jag menar.
Svar: Jag vet inte vem du menar.
___________________________________________________________________________________

Postat av Nelly
skulle du kunna nämna typ 5 tunga reggaeton låtar alltså sånna man kan dansa till men som inte är så där super kända? :)
Svar: J Alvarez - Vamos A Quitarnos La Ropa
Wisin & Yandel - Pam Pam
Jowell & Randy ft. Wisin & Yandel - Loco
J Alvarez - Bailarina
Farruco ft. Daddy Yankee & Yomo - Pa Romper La Discoteca

___________________________________________________________________________________

Postat av XTIO

hur hittade du min blogg då? vill du ha hjälp med en ny header? :)
Svar: Jag vet inte och ja jag skule vilja ha hjälp med header har inte tålamod och göra egen.
___________________________________________________________________________________

Postat av

Haha hur känns de att förlora mig?
Svar: Jag vet inte vem du är.
___________________________________________________________________________________
Postat av J'

Vilka onödig kommentarer folk kan göra... Ta inte åt dig, Sv: Taack, din blogg är oxå jätte fin :) Hur många besökare får du varje dag??
Svar: Jag vet inte riktig.
___________________________________________________________________________________

Postat av Nathalie

Tycker du om skräckfilmer?

Svar: Nej.
___________________________________________________________________________________

Postat av Nassim

tycker du om analt
Svar: Aldrig Testat och kommer inte och göra.
___________________________________________________________________________________

Postat av Jordan

tro du att du kan hjälpa mig med lokalen ?? HAHA <3

Svar: Ja mi corazon <3 Jag ska bara fixa nummert så är det klart :) <3

___________________________________________________________________________________

Postat av Frida

Vad fick dig börja blogga ? :)
Svar: Jag vet inte riktig
___________________________________________________________________________________

Postat av Felicia ♫

hur gammal är du?
favorit färg?
favorit djur?

kram <3
Svar: Är 16, gillar olika färger och djur min lilla söta hund som är i Chile som inte kunde ta med hit till Sverige när jag flyttade hit.
__________________________________________________________________________________
Postat av

hur mnga personer har du haft sex med ??
Svar: Två.
______________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag vet att det är lite sent men ja har hört att du är på g med jonatan.B är det sant? eller hare varit något på g mellan er, alltså undrar bara :P?

2011-11-25 @ 12:01:04
Postat av: Gabbe

- kul info, tack det samma!

2011-11-25 @ 13:21:59
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: Perlita Nuñez

Hur känns de att förlora mig

2011-11-25 @ 17:34:28
URL: http://perlita.blogg.se/
Postat av: kaisaaan!

Heej! Nu är dagens blogg utsedd!! kolla om de blev du som vann!!;)

Harre göött! http://kaiisan.blogg.se

2011-11-26 @ 12:38:55
URL: http://kaiisan.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Kul att läsa svaren!=)

2011-12-10 @ 00:18:22
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0