HIHI

Det är så kallt ute asso igår sov jag i Rågsved hos Perlita men jag träffade henne och Sebbe i Katerinberg eller vad det heter hehe sen vi drog till stan käkade sen vi drog vi vidare väntade på en killkompis i en och halv timme typ ute o det var såå kallt!!!!!!!!!!! Men men så chillade jag ute med han Perlita och Sebbe haha, Idag åkte till Kyrkan i Band gick upp tidigt är trött hahah var med V4t0s föräldrar hehe, träffade Andrea och Karina sen jag åkte med de hem sen ja kom hem gick ut dirrekt till Väsby hahahahaha asso fattar inte att jag orkar just nu är jag hos Momo och Curi :) ska börja röra mig hem snart vara med pappa det är liksom Farsdag :)

Men hejdå hahhahaha


Kommentarer
Postat av: Perlita Nuñez

Var med och tävla om att bli veckans blogg i min blogg! Tävlingen avslutas på Fredag den 18 november!

www.perlita.blogg.se

2011-11-14 @ 23:15:01
URL: http://perlita.blogg.se/
Postat av: Perlita Nuñez

förresten fett liten säng :( fan passar till dvärgar som dig :|

2011-11-14 @ 23:15:19
URL: http://perlita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0