Chilliiiing

Idag har jag chillat bah vaknade tidigt drog och tränna en stund sen kom hem åt duscha sen drog till Andrea fixade mig där hos henne, skämdes skit mkt när jag var på väg till henne såg SKIT ful ut hade inge smink lr plattat håret ;$



Vi bakade kladdkaka men den blev nt så kladdig hahahahaahhaha vi satt vid datan o glömde bort tiden, btw jag var med Andrea, Lorena, Andrea, David och Diana :).
Jag och Diana taggade sen tog bussen  och jag träffade på mitt ex ;$ uff saknar han groovt men aja.
Vi tog bussen sen missa hon tåget endå! hahahahaha men jag var snäll och väntade med henne.
Kom hem och Michelle hade gjort smulpaj.


Jag har haft lite tråki försökte testa saker med mitt hår men nej det gick nt o göra ngt fint...



Men nu ska jag kolla på tv de visar min favorit program JERSEY SHORE!




Dagens låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0